zondag 2 december 2007

Opnieuw schitterend weekend!! En dit keer lekker lang want mijn bezoekers (Veerle, Veerle, Frederick, Mathias en Frederic) kwamen al van vrijdagavond!!

Vrijdagavond gewoon gezellig bijgebabbeld bij mij op de kamer. Vergezeld van lekkere pickleschips met ribbeltjes!! Zalig want dat hebben ze hier in Frankrijk niet! (het chipsrek bestaat uit zout, zout en zout en soms, als je geluk hebt, ook nog een zak bolognese of zo).

Was tof om nog eens met Veerle en Mathias over de stages en zo te kunnen babbelen! En natuurlijk met andere Veerle, die helemaal in de wolken was doordat ze aanvaard was op gynaecologie! Nog eens een superproficiat!!

Zaterdag trokken we naar Riquewihr. De kerstmarkt was daar net iets gezelliger en minder groot dan in Strasbourg. 's Avonds nog eens lekker gegeten en dan zondag de tour van Strasbourg! En omdat het de eerste zondag van de maand was, mochten we gratis de 328 (jaja, de fre's hebben ze geteld!) trappen van de kathedraal beklimmen om het mooie uitzicht over Strasbourg te bewonderen. Jammergenoeg was het niet echt mooi weer!
En dan was het weer zondagavond. Da's altijd zo'n raar gevoel om hier alleen achter te blijven.

Nog eens bedankt om langs te komen!! Het was de max en mis jullie weer erg!!

6 opmerkingen:

Barbara zei

Hey Fie!
Wat een leuk weekend zeg! Ik zou ook graag eens naar Strasbourg komen maar ja...
In Porto hebben ze ook enkel zout! Ik smacht naar paprika chips!!! Hoe zit het met de chocolade daar? Chocolade hebben ze hier in overvloed... werkelijk elk Belgisch merk! Maar duur! Ik ga mijn bezoekers nog een verlanglijstje sturen ;-)!
Amuseer je daar nog! De tijd gaat zo snel! Het is bijna voorbij!
Dikke kus, ik kijk er naar uit om je terug te zien!
Babs

Anoniem zei

hi fie, het wordt daar gezelliger met de second blijkbaar!:-)have a lot of fun!!!XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Anoniem zei

oei,mijn naam:-), da was dus van bieke:-)

Anoniem zei

hé Fie wat hangt er aan uw rechterhand ? inkopen gedaan? dopff en Irion ? Laat toch weten wanneer ge dat test. Mooie foto's ...dikke zoen pp

Anoniem zei

Hey Fie!

Bij u ziet het er ook zoals altijd super uit, koud of niet :-) Geeft je de kans om meer te accessorizen ;-) (sjaal, handschoenen, muts, skibril zelfs). Morgen ist hier verlofdag, joepie, maar ik mag helaas de brug niet maken *damned* Veel plezier daar, en tis weer bijna weekend!!

x Ruud

Ruud zei

Hey Fie,

thx, kzal je zeker aan het lijstje toevoegen van groetjesstuurders. Kga het echt moeten beginnen opschrijven want ik vergeet da gegaranteerd :-) Kzie dat jij dit weekend ook weer bezoek krijgt, geniet ervan en tot gauw!

x Ruud