woensdag 28 november 2007

Zalig weekend!!

Het was opnieuw een zalig weekend!! Vrijdagavond met de franse les naar "La maladie imaginaire" van Molière en zaterdagmorgen bezoek!!!

Sébastien, Jeroen en natuurlijk ook mijn lieverdje kwamen op bezoek! Het werd weer een weekend met alles erop en eraan!! De kerstsfeer maakte het allemaal nog gezelliger!! Ook Sofie, een antwerps meisje die ook in Amitel verblijft, trok met ons Strasbourg in...
Zondag gingen we samen naar het Musée Alsacienne, wat wel de moeite was! De kunstfoto's van fre maakten het bezoek nóg wat boeiender...
En dan was het weer tijd om te vertrekken. Alleen had een Fransman zich weer erg goed geparkeerd zodat de auto van Fre vol schrammen stond!! Gelukkig was het achteraf bekeken niet zo erg! Maar door het voorval heb ik ze toch 30 min langer bij mij gehad dus dat was het goeie nieuws!!
Volgende week komen Veerle, Veerle, Fre en Mathias. Dat wordt dus ook weer serieus de moeite!!! ;-) Kijk er erg naar uit!!
Maandag ook met mijn stage gynaecologie begonnen! Valt veel beter mee dan chirurgie en blijf dan ook voltijds op de dienst. Dat maakt het natuurlijk allemaal plots dubbel zo druk maar het is de moeite waard!
PS: sorry voor de Lay-out maar dit programma heeft er zo 's morgens vroeg blijkbaar nog niet zo veel zin in...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

de lay-out lijkt me goed!:-)ja,fie,zoveel bezoek,gij verveelt u gene second!das goe,zo moet da!en uw lieverdje ziede ook vaak,tis alsof je nie weg bent:-)kan me voorstellen dat er plezant is, geniet er mr dubbel en dik van want tis een toffe ervaring!ge doet zelfs wat cultuur op,das ook ni mis!veel succes nog en veel plezier natuurlijk!kus bieke

Anoniem zei

Hey Sofietje,

je hebt blijkbaar nog niet al te veel weekends alleen gezeten hé... Nog een 4-tal weken en't zit er weer op! Kijk er echt naar uit, want momenteel loppt er bij ons thuis niemand rond die ik kan plagen ;-)

Groetjes,,

Phile

Anoniem zei

hey sofie, maandag en dinsdag 10 en 11 december kom ik effe met mijn collega naar strasbourg voor mijn werk.graag zouden wij een stapje zetten in het nachtleven.is er de maandag dan wat te doen?
je kan mij mailen op daelie@telenet.be

thx
jurgen

have fun