dinsdag 6 november 2007

Heb superweekend achter de rug. Fre en Philippe kwamen me bezoeken. Eerst met hen Strasbourg verkend en de volgende dag reden we samen naar Colmar, een prachtig stadje in de Elzas, zo'n 60 km ten zuiden van Strasbourg. Daar hebben we een mooie wandeling gemaakt en op onze weg kruisten we ook het Leffecafé...




Colmar is echt een gezellig stadje dat ook het Venetië van de Elzas wordt genoemd.




's Avonds maakten we nog een lange wandeling in Strasbourg waarna we onszelf beloonden met een heerlijk dinertje in la Petite France (de mooiste wijk van Strasbourg)!

Zaterdag moesten Frederic en Philippe opnieuw huiswaarts. En omdat ik mijn liefje anders te veel moest missen, ben ik meegereden naar België.


Was tof om eens terug te zijn. 's Avonds waren we uitgenodigd bij Tommy en Barbara waar we heerlijke lasagne hebben gegeten. Was supergezellige avond. Zondag gingen we nog eens bij Benedict en Sara op bezoek. (huis is bijna af!!)

En dan met de trein opnieuw richting Strasbourg.

Op stage verloopt alles nog steeds zoals gebruikelijk. Maar gisteren is het dan toch gebeurd... heb er geen verklaring voor. Midden in een operatie kreeg ik het benauwd en véél te warm ... Gelukkig nog net op tijd kunnen vertellen dat het niet echt goed met me ging. De anders zo stoere chirurgen veranderden plots in bezorgde lieve mensen... ;-) (Toch blij dat ik niet ben flauwgevallen in het "steriel veld"... )

2 opmerkingen:

Anoniem zei

4 dagen voor het einde van mijn stage chirurgie heb ik eindelijk eens steriel mogen staan vandaag. Heb zelfs draadjes mogen knippen. Een studentenhand is snel gevuld na 5 jaar theorie.

Sofie Van Den Broecke zei

Heb jij slechts 4 weken chirurgie... ik heb er 6... Nog 3 te gaan. Alleszins proficiat met het knippen van de draadjes!! Bij mij ging dat niet zo vlot met mijn uitmuntend dieptezicht :-S ! Maar heb al truukje gevonden dus lukt goed vanaf nu! ;-)