woensdag 31 oktober 2007

Halloween

Gisteren (een dagje vroeger dan normaal) Halloween gevierd hier in Amitel.
Op het menu stond: pompoensoep (uiteraard) en vispannetje. Alles was gedecoreerd (ook de voorgerechten waren verrijkt met plastieken spinnen). Er was enkel kaarslicht en alles was héél gezellig. Daarna was het tijd om ons te verkleden. Ik doe dat eigenlijk niet zo graag maar we hebben ons toch erg goed geamuseerd!

En nu kan het lange weekend beginnen!! Frederic en Philippe komen me bezoeken. Het beloofd dus erg tof te worden!

2 opmerkingen:

Ruud zei

Hey Sofie!

Alles nog goed? Precies wel he... bij mij alleszins ook, druk druk druk! Kzie net dat je je feestdagen in België gepland hebt?? Van plan om zoveel verlof te nemen? officieel of officieus? :-p

Zonnige groetjes - Ruud

Sofie Van Den Broecke zei

Hey Ruud, Ik ga inderdaad proberen om 24 en 31 december verlof te nemen (officieus)(26 december is hier zowieso feestdag). Ik weet nog niet of het lukt maar zou zo graag thuis zijn voor kerstavond en anders wordt dat moeilijk. Oudejaarsavond kan me iets minder schelen hoewel... Het probleem is ook dat al "mijn nieuwe vriendjes" ook naar huis gaan. En alleen is toch maar alleen... We zullen wel zien...