dinsdag 30 oktober 2007

Beetje verdikt? Misschien, want mijn trui is NIET gekrompen!

Ondertussen alweer enkele dagen geleden dat ik hier iets kwam schrijven... Maar eigenlijk heb ik niet echt veel spannend nieuws te melden. Ik begin hier mijn draai wat te vinden, moet mijn plannetje niet meer continue uithalen en wordt niet meer aangesproken op straat door de verkopers van toeristische gadgets (wat natuurlijk schitterend is!)... Want dat is pas het échte criterium van er niet meer "toerist" uit te zien.

Vandaag ook voor het eerst mijn was gedaan... Eerst nog snel eens naar mama gebeld voor de laatste instructies en dan met de wasmand naar het ander gebouw van amitel waar in één of andere duistere kelder 2 toestellen (droogkast en wasmachine) verborgen zijn... Toen ik deze gelocaliseerd had, begon een nieuwe zoektocht... Welk van de twee is nu de wasmachine... Gelukkig was er niemand in de buurt of ik werd plots weer "de toerist" van het waskot.
Uiteindelijk is alles goed gelukt. De handdoeken zien er nog steeds even groot uit en de kleur bleef ongewijzigd! Halleluja!

Vanavond is hier in Amitel "Une Grande Soirée Halloween" gepland! We moeten ons allen verkleden... (foto's volgen) Ben eens benieuwd! Is een beetje voorloper van Halloween want we zijn nog maar de 30e maar dit weekend (vanaf woensdagavond) is bijna iedereen naar huis en dus veel te weinig volk om te feesten....

Gelukkig komen Frederic en Philippe hier donderdag een beetje leven in de keet brengen!

1 opmerking:

Anoniem zei

hey fie! belangrijk: juist programma, juiste temperatuur en dreft zonder bijtende bestanddelen!succes!ik ken niks van wassen, mr weet wel het verschil tss een droogkast een een wasmachine!chance!leve de mama's zeg ik altijd!amuseer je maar goed dit weekend en geniet van uw ventje!dikke bees XXX Bieke